10 жовтня - Всесвітній день психічного здоров'я

 В Україні цей день відзначають з 1992 року. Він був створений за ініціативи ВООЗ задля привернення уваги до цієї проблеми та сприяння профілактиці поширення психічних розладів.

Психічне здоров'я згідно з визначенням Всесвітньої організації охорони здоров’я – це стан повного фізичного, душевного і соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб або фізичних дефектів.

Важливо аби кожна людина, обираючи той чи інший спосіб життя, брала до уваги не тільки збереження фізичного стану, але й дбала про своє метальне здоров’я.

За ініціативи першої леді України Олени Зеленської реалізується Національна програма з охорони психічного здоров’я та психосоціальної підтримки «ТИ ЯК?». Ознайомитися з матеріалами сервісів Програми можна за посиланням https://www.howareu.com/ 

Дізнатися про техніки самодопомоги можна на Ютуб-каналі>>  та в «Аптечці психологічної самодопомоги»